نحوه لوله کشی با لوله 5 لایه نیوپایپ

دستگاه پرس لوله نیوپایپ

 لوله کشی با لوله 5 لایه نیوپایپ  تلفن : 66153724

لوله کشی با لوله 5 لایه نیوپایپ گیتی پسند

اتصالات لوله‌های نیوپایپ گیتی پسند به دو روش کوپلی (مهره ماسوره) و پرسی نصب می‌شوند.

روش اول آسان‌ترین راه است که با لوازم کاملاً ابتدایی قابل نصب است. ابتدا لوله را با قیچی یا گردبر به اندازه لازم بریده. سپس به وسیله ابزار کالیبر داخل لوله را کمی گشاد کرده و با استفاده از تیغه‌های در انتهای کالیبر با حرکت چرخشی دیواره داخلی لوله را به صورت کونیک در آورید. انجام این کار بسیار مهم است چون دیواره لوله قبل از کالیبر زدن برنده است و ممکن است اورینگ لاستیکی اتصال را در زمان نصب پاره کند و این می‌تواند باعث آب بندی نادرست و نشتی آب شود.
در آخر بعد از کالیبر زدن اول مهره اتصال را از لوله رد کرده سپس حلقه مخصوص را به سر لوله وارد کنید. حال لوله را وارده اتصال کرده و با یک آچار تخت و با آچارفرانسه مهره محکم کنید.

روش دوم هم بسیار آسان است با این تفاوت که این روش نیاز به ابزار مخصوص دارد. اتصالات پرسی به علت نداشتن مهره سبک‌تر در نتیجه ارزان‌تر می‌باشند.
روش نصب اتصالات پرسی مانند اتصالات کوپلی باید حتماً قبل از نصب، لوله کالیبر شود. سپس لوله را وارد اتصال پرسی کرده برای اطمینان از اینکه لوله به طور کامل وارد حلقه استیلی شده است از سوراخی که در انتهای حلقه استیلی است می‌توان استفاده کرد. بعد با استفاده از دستگاه پرس برقی (هیدرولیکی) یا پرس دستی حلقه استیلی پرس می‌شود.

 

دستگاه پرس لوله نیوپایپ
دستگاه پرس لوله نیوپایپ

 

کالیبره لوله 5 لایه نیوپایپ
کالیبره لوله 5 لایه نیوپایپ

2 Comments

قاسم

سلام
خسته نباشید،خداقوتتون بده
ارادتمندم ازخوزستان۴۳ساله و۲۲سال سابقه اجرایی تاسیسات مکانیکی والکتریکی ساختمان را دارم
خدایی خدایی بسیارراضی ازمحصولاتتون ودائم سفارشم به کارفرمایان اینه که ازمحصولات نیوپایپ خریدکنند.
وبنده باافتخارخواهان یونی فرم کامل (لباس کارتبلیغاتی)شرکت شما هستم.اگه محبت کنید،آدرس باهزینه پست را میفرستم خدمتتون.باتشکر

Reply

علی اطلسی رازیان

سلام مجری تاسیسات مکانیکی در استان هرمزگان هستم در پیشنهاد و خرید محصولات شما، هم به کارفرمایان و مصرف کنندگان ارائه میشود ،

Reply

Post Your Comment Here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *