تاریخچه صنایع گیتی پسند

تاریخچه صنایع گیتی پسند

گروه صنایع گیتی پسند یکی از بزرگترین گروه های تحقبقاتی و تولیدی کشور با شعار (دانش روز ,تولید فراگیر , اشتغال پایدار ) یکی از پیشرفته ترین و مجهز ترین بنگاه های اقصادی برآمده از تخصص و تجربه مدیران موفق در بخش خصوصی می باشد . این گروه کسب رضایت مشتری را به عنوان مهمترین هدف تعیین نموده و خود را نسبت به تحقق این هدف متعهد می داند.

تولیدات گیتی پسند

انواع  تولیدات  محصول در صنايع تاسيسات ساختماني ، تاسيسات برودتي و حرارتي و شيميايي و پليمري توليد و به بازارهاي داخلي و خارجي عرضه می شود.

تحقیقات گیتی پسند

حاصل مطالعات، آزمايشات و توليدات مجموعه و همچنين سرمايه گذاري در صنايع پليمري در اين سال ها، ايجاد و آغاز به كار سي و هشت واحد توليدي در صنايع واسطه‌اي و پايين‌دستي، از جمله تاسيسات ساختماني و تاسيسات برودتي و حرارتي  با توجيه فني و اقتصادي مناسب و راه‌اندازي و تجهيز هفت مركز تحقيقاتي ديگر شامل انرژي، متالوژي، ساختمان، شيمي، مكانيك، معدن و كشاورزي مي‌باشد.

نتيجه بررسي‌هاي مراكز تحقيقاتي و فعاليت كارخانجات، توليد و عرضه بيش از بيست نوع محصول با برترين كيفيت و مناسب‌ترين قيمت به بازار است، محصولاتي كه گواهينامه‌ها و استانداردهاي ملي و بين‌المللي لازم را دريافت كرده و اين فرصت را براي گيتي پسند فراهم آورده اند تا با محصولات مشابه در بازارهاي داخلي و خارجي رقابت كند.

سرمایه گذاری گیتی پسند

گيتي‌پسند سال‌ها قبل با سرمايه گذاري در صنايع پليمري و توليد لوله و اتصالات تك لايه آذين لوله و پنج‌لايه نيوپايپ، و تجهيزات گرمايشي و سرمايشي اعم از چيلر، ميني چيلر، پكيج، رادياتور و .. در بازار تاسيسات ساختماني و تاسيسات برودتي و حرارتي كشور پاي گذاشت. حضوري كه همواره نقش موثري در تغيير و اصلاح مدل‌هاي اجرايي در اين صنعت داشته است.

كمي بعد از آذين‌لوله و نيوپايپ، ديگر برندهاي اين گروه صنعتي متولد شدند و هركدام مجموعه اي از محصولات پايه و كاربردي را به بازار مصرف ايرانيان عرضه داشتند. كيمياجاويد ، سپهرفوم ، FLXT ، نيوفلكس ، SGP ، RSN ، ديناپليمر ، و نيووارم ساير برندهاي تجاري گيتي پسند هستند كه محصولات آن‌ها در صنايع نفت و پتروشيمي، پليمر، ساختمان، خودرو و… شناخته شده است و به صورت مستقيم يا غيرمستقيم در خانه و زندگي اغلب مردم ايران حضور دارند يا اينكه ماده اوليه توليد محصولات بسياري از واحدهاي توليدي در كشور شده اند.

 

Post Your Comment Here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *